(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Thursday, August 20, 2009

suka vs sedih


setelah berusaha sebanyak 3 kali, akhirnye aku berjaya jugak dalam ujian amek lesen nie.. hahaha.. 2 kali aku gagal dan mendapat markah 41/50.. markah lulus 42/50.. hahaha.. frust giler dapat markah mcm tu.. sikit lagi kan.. tapi hari nie setelah aku bersusah payah membaca buku undang-undang tu (konon2 rajin larh tu..hahaha) akhirnye aku dapat 46/50..sronoknye.. macam nak suruh mak aku buat kenduri malam nie..



tapi yang sedihnye, mane lah henfon aku nie.. tadi pagi, sebelum pergi sekolah, aku letak kat almari baju aku.. lepas tu balik jek dari sekolah tengok2 dah ilang.. henfon adik aku pun ilang nie.. urm..rumah aku tadi tak berkunci sebab mak aku ade upah sorang pak cik nie untuk mempercantikkan lagi rumah nie..almaklumlah dah nak rayakan..urm.. tapi mungkinkah pak cik tu yang ambil henfon aku and adik aku ekh..?? hurm..bersangka baik dululah..tunggu sampai mak aku balik baru bitahu dia..manelah tahu kot2 mak aku tolong simpankan..

2 comments:

Anonymous said...

bhaye ni..

jgn terlalu baik sgke ngn org..
lionteen sejak kene curi wallet,lionteen da xpernah nk bek sgke ngn org..

aulia diyanah said...

owh ye ke..
urm..x taw la..
kang nak tuduh melulu
mcm x bek pulak
kalau org tu x watkan..
aduyai tensen..