(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Monday, August 10, 2009

10/08/2009


urm..hari nie malang betul nasib aku.. tadi mase nak balik dari sekolah, aku berbual dengan zakiah dan suhana.. dorang balik lalu pagar depan, and aku pulak balik lalu pagar belakang.. sampai jek dua lorong nie, kiteorang akan berpecah.. zakiah dgn suhana akan belok ke arah kiri, manakala aku akan meneruskan pejalanan ke tempat letak motosikal.. tanpa aku sedari, aku sudah terlanggar satu tiang besi dihadapan toilet budak lelaki nie.. huhuhu.. tu lar orang jalan tengok depan, aku jalan tengok tepi.. aduiii..punye lah malu..nasib baik la yang nampak tu Dieja, Apiz dgn Amirul jek..dorang pun ape lagi, gelak besor la tengok aku langgar tiangkan.. siott betol budak2 tu.. sakit aw tulang pipi aku nie.. aduiiii...




pukul 3 petang, aku tersangat la boring kat rumah nie.. aduii tak tahu nak wat ape.. urm..bongkar peti sejuk la macam nie.. mane la tahu ade bende yang nak dimakan.. hehehe.. tibe2 aku ternampak milo dgn biskut marrie, terlintas kat kepala otak nie nak buat kek batik la.. sebab ari tu aku wat kek batik, keras gilerr.. kalau nak potong kene tetak dengan parang.. huhuhu.. konon2 aku nak cube buat semule kek batik petang tadi.. nak tahu ape yang jadi..?? kali nie lebih teruk daripada ari tu, kek aku hangus.. tak tahu la macam mane boleh geseng.. nak katekan aku tak kacau, aku kacau kek tu.. aduiii ape la nak jadi dengan aku nie.. puase nak dekat, kejap lagi raya.. ape la anak dara tak reti nak buat kuih nie.. hehehehe..

0 comments: