(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Tuesday, August 18, 2009

i hate them..!!!



damn you...........!!!! i hate them..! why..? kenapa..??! kenapa dorang buat aku macam orang yang tak de perasaan langsung..! aku jugak manusia...! daripada form 1 sampai ke form 4 sekarang nie, dorang selalu buat hati aku sakit.. hey aku dah penat nak menghadapi dorang sume..! benci, bosan, muak, fedap dengan perangai dorang..!! hina sangat ke aku nie..??! dorang tu sempurna sangat ke berbanding dengan aku nie..?? tadi aku menangis lagi.. bile aku menangis, aku rase jantung dan hati aku sakit sangat bagai disiat-siat..! ini semua gara-gara si syaitan fadhil dan si iblis param..! aku sering diperkatakan dan menjadi bahan mulut mereka.. eh kau ingat ko tu hensem sangat ke..?? ko ingat ko tu dah sempurna sangat ke..??! pergi matilah dengan semua kata-kata ko tu..!! bangang..~! manusia jenis ape korang nie..?? aaarrrrggghhhh.......persetan korang sume..!! pade siti khadijah, tak payah nak marah-marah aku kalau nak tunjuk ko tu yang baik sangat.. heeeyy aku tahu la amir tu skandal ko.. tapi tak payah nak marah aku sebab aku tengking skandal ko tadi..! nasihat dulu kat skandal ko tu, tell him, mulut tu jage sikit..! ingat sikit manusia punyai kekurangan dan kelemahan.. dan lagi satu ko kene tahu, manusia jugak punya tahap kesabarannye..!!!


0 comments: