(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Sunday, May 24, 2009

sahabat


urm..teringat mase zaman sekolah rendah dulu.. aku bersama aishah (gambar kami) selalu bersama.. gemar bermain, bergurau, bergembira, menangis, dan jatuh bersama-sama.. kekadang kami ponteng sekolah agama.. hehehe.. teruknye pangai aku dulu.. pastu pergi godak parit belakang rumah atuk aku.. huhuhu.. kenangan tu aku tak dapat lupekan.. aishah lah satu2nye sahabat yang memahami aku.. walaupun aku nie agak sengal2.. huhuhu..

sejak aishah berpindah kesekolah berasrama penuh, kami jarang jumpe... sedih jugak kalau teringat kenangan zaman kanak2 dulu.. walaupun jauh aku tetap sayang dia.. rindu sangat kat dia.. sampailah satu hari nie, ayah aishah iaitu pak cik bujang (nama samaran) ajak aku melawat aishah di sekolahnye.. Ya ALLAH seronoknye hati nie.. tak sabar nak jumpe dia..

semalamlah aku bersama family aishah serta dayah and rubiah pergi melawat aishah ke sekolah sains kota tinggi.. kami bertolak pada jam 2 petang.. sampai sana dalam pukul 4.30 petang... ibu aishah menyuruh aku dan adiknye, yana pergi ke dom untuk bertemu aishah.. urm.. sampai jek depan bilik dom, aishah terus menjerit dan terus memeluk aku... urm..saat tu aku rase erti persahabatan sebenar.. aku meluknye dan mencium pipinye.. rindu sangat..

selepas tu, kami bersama-sama turun dan bertemu dgn family dia untuk makan ptg di sebuah pondok.. best sangat.. suasana bertambah meriah dengan hilai ketawa dayah dan rubiah.. hehehe... aku rase bersyukur sangat sebab dapat luangkan mase bersama-sama kawan2 aku.. sayang sangat kat korang sume.. walaupun sekejap jek, tapi itu adelah hari yang sangat bermakne dalam hidup nie.. terime kasih sahabat..

0 comments: