(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Sunday, May 17, 2009

-rc kelab-

pada 23 dan 24 april lalu, kelab rc telah membuat rombongan ke Kuala lumpur.. yey..best sgt sbb kali nie ramai kawan2 kelas aku yang joint.. tak sia2 la cikgu aziz wat program nie.. urm..pengurus besar yang mengatur program nie ialah hamizan.. ciannye dia aku tgok.. mcm lipas kudung kehulur-kehilir uruskan budak2 yang nak sertai rombongan nie.. urm..aku nie duk ngate org lak.. bukannye aku tak taw lepas nie aku kene wat buletin lak.. padan muke ko.. hahahaha.. urm..pade 24 april 2009, jam 4.30 pagi, kami tibe di masjid sultan salahuddin.. urm..meh tgok pic kami meh..

-subhannallah.. cantiknye masjid nie-
-pade pukul 7 pagi-
-gelojohnye aku.. huhuhu.. sarapan ramai2-
-tibe di pusat sains-
-aq dgn budak medik.. hahaha-
-anak sape la nie.. ish ish ish-
-supannye dak nie.. hehehe-
-aq dan skeleton..takut jek bende kat belakang nie tibe2 gerak..huhuhhu-
-mcm betul jek.. hehehe.. nie sebenarnye game jek kat petrosains KLCC-
-frenz for ever-
-best fwens-
-adeeiii terjumpe lak imran ajmain.. tingginye dia, disini terselah kemetotan aku nie..huhuhu-
-di karnival harta intelek-
-mane aku nie..?? aduhaaiii-
-projek sek kami yang telah mendapat tempat ketige.. dapat rm1000..untungnye senior2 form 5 tu-

sebenarnye banyak lagi tempat yang kite org gi.. tapi tak banyak pic yang aku snap.. urm..nie jek la yang aku dapat tunjukkan kat blog nie.. harap korang puas hati dengan post aku kali nie.. sekian saje.. assalamualaikum..

0 comments: