(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Friday, May 22, 2009

musim peperiksaan tibe lagi


urm..musim peperiksaan tibe lagi.. Ya ALLAH time nie la baru sume student kelam kabut temasuk la aku..wawawa.. adeeiii kusut pale aku jawab soalan exam setengah tahun nie..


lagi2 jawab paper kimia.. susahnye.. nak katekan aku tak bace, aku bace buku.. tapi nape mase exam tadi aku blurr??!! macam nak menjerit jek kat kelas tadi.. kang bile aku menjerit tak tentu pasal, ape pulak kate cikgu nanti.. mesti orang kate aku sakit jiwe.. huhuhu... urm.. aku tak taw nak wat pe dah tadi.. nak hentam jek, aku tak taw nak hentam ape dah.. kusut pale aku nie.. adeeeiiii...urm.. abes la result aku nanti.. cikgu.. maafkan saye.. saye dah cube.. tapi rasenye saya gagal lagi... Ya TUHAN..

0 comments: