(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Thursday, February 4, 2010

Test JPJ


pagi tadi aku tak sekolah sebab nak test jpj..
huh..takut giler nak gi test tdi..
bile dah sampai kat tempat aku nak test tu,
lagi macam2 aku rase..
rase tak keruan jek.. hahaha..
aku asek gi toilet jek dgn si teha neh..



tik..tok..tik..tok...tik..tok..
tibe la giliran aku..
alamak..dah la aku dapat giliran terakhir..
aku pon cube la sehabes baik kat litar tdi..
huh..nak taw,
aku leh tak nampak jpj tu tunjuk isyarat
jalan terus pade aku..
adoiii..dah pakai mate 4 pon leh x nmpak..
muahaha..
tapi aku bernasib baik la,
sebab aku lulus gak dgn markah 19/20..
yey.. seksaan dunia dah tamat..
tapi sayang, teha kene ulang balik sbb
dia tak lulus part 3..

petang nie lak, aku nak gi kem tasek utara..
kalau ikutkan malas aku nak pergi sebab
kaki aku neh sakit..
hahaha..
sakit tak bek lagi neh..
tapi apekan daya,
sume pengawas kene pergi gak..
errrghhh.. capek deh..!!!


0 comments: