(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Thursday, February 4, 2010

merentas desa...:(

hari isnin yang lepas, sekolah aku ade buat larian merentas desa..
huh....malam sebelum hari merentas desa tu, aku mesej dada..
"dada, esok macam biase la.. setiap tahun kite lari saeng ekh.."
huhuhuhu.. dada pon balas dengan sengal2 ubinye..
"bukan lari saeng la.. jalan saeng.. hahaha"
mengong tol dak neh.. hahaha..
sebelum lari, erra cakap dengan aku..
"yaya nampak bersemangat ari nie.. azam tahun ni nak lari laju2 ekh..?"
hahaha.. dak nie cam perli aku je nie..
bile tembakkan dilepaskan, aku dengan dada pon lari la...
waa.. mule punyelah bersemangat kiteorang lari..
tapi tak sampai 500m pon dah rase penat.. hahaha..
aku pon berjalan ler kejap dgn si dada tuh..
lari..jalan..lari..jalan..
tu la yang aku wat dgn dada.. hahaha..
tapi bile si dada nie dengar cikgu cakap,
"cepat cepat.. lari laju2.. sirap ais, sirap bandung ade kat depan tu.."
dia pon terus lari dengan sekuat hati..
ciss..dak neh... tinggalkan aku.. aku pon kejar la si dada tu....
sampai la kaki aku bengkak... wawawa...


petang tu, aku terus tak leh jalan..
memang saket giler kaki aku..
mak aku antar aku gi berurut..
huhuhu.. cam ape dah..
esoknye aku datang sekolah dengan
jalan terdencut-dencut..
yang sedihnye, suhana dengan sean tu panggil
aku "si capik".. siott tol dorang tuh..
wawawa

0 comments: