(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Monday, January 11, 2010

kenape dengan yaya..??


cube tengok dan perhatikan gambar diatas nie..
kalau korang nak tahu, nie lah yang aku selalu buat
kalau dah penat and bosan bila mengadap buku..
huhuhu.. lagi2 bila study subjek sejarah,
errrgg...automatik mate aku akan sedikit2 mula
tertutup.. hahaha..

tips bile susah nak tido

kalau aku rase susah nak tido,
aku akan cari buku sejarah and bace buku tu..

tak sampai 20 minit bace, kompem aku dapat tido.. hahaha


tapi sekarang nie, aku selalu ingatkan diri aku sendiri,
"yaya, kau kene rajin belajar..
spm dah nak dekat sangat nie..
tak leh main2 lagi macam form 4 dulu"


memang ade juga perubahan dalam diri aku,
lebih rajin buat revision and homework semua
siap.. hehehe..

tapi penyakit lame aku datang kembali..
aku sering rase pening kepala..
kadang2 sakit kepala aku nie boleh buat
aku rase macam nak pengsan..
macam ade benda dalam kepala otak aku nie
yang terlalu membebankan..
aku pon tak tahu ape masalah aku nie..

pernah sekali aku cakap dengan kawan aku,
"erra, entah2 aku nie dah nak mati kot"
aku kadang2 suke begurau..
tapi tak tahu la pulak kawan aku amek serius..
dia marah2 aku tak nak jumpe
doktor.. dia cakap aku suke mengarut..
hahaha.. memang pon..

aku nie memang tak suke gi klinik..
lagi2 time ramai pesakit,
lepastu aku kene tunggu turn aku..
arrghhh boring..

tapi sampai bile perkara nie nak berterusan..
benda nie mengganggu emosi and
tumpuan aku pade pelajaran..
ape masalah aku ekh..??

0 comments: