(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Saturday, January 9, 2010

Birthday Gurl



3 januari 2010, genap umurku 17 tahun.. huahua..
terharunye bile dengar mak den cakap
"dah besar rupenye anak dara mak nie...
tapi perangai tak ubah cam budak2 lagi"
huhuhu..
biaselah den kan presiden kelab kanak2 riang


tepat pukul 12, orang yg pertame wish kat aku,
cikera.. hehehe
seterusnya
diejah
suhana
cik dada
nad
miah
kak elly
ieda
mummy
nim
Encik Nabil
and kawan2 yg ade kt fs n ms.. tak ingat la name dorang.. hehehe

esoknya, (4 januari) hari pertama sekolah dibuka..
lepas jek perhimpunan,
aku duduk tempat aku..
tibe2 si dada datang bawak something..
wow.. coklat.. nyum3...
"yaya, happy birthday.. dah tua dah..
nie untuk yaya"

aduiii.. orang mengantuk disorongkan bantal.. hahaha..
betul ke pepatah bm aku nie..
tibai jek la.. huhuhu..
setiap tahun dada mesti bagi aku coklat
bile birthday aku.. hukhukhuk..
terharu2..

dada, mekasih ye.. sedap sangat coklat yang kau bagi nie..
tahun depan bagi banyak2 tau.. hahaha

2 comments:

Lord Sean said...

hahha.welkem2.insya-Allah taon depan aq bgi lgi beso..hahha

aulia diyanah said...

aduiii.. kecur air liur nie ha..
huhuhu.. tak sabo nak tunggu tahun
depan..hahaha