(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Friday, April 3, 2009

cerita aku


assalamualaikum..

urm..dah lama rasenye aku tak update blog nie.. adeeeiii busy dgn keje2 aku.. huhuhu.. urm.. entry kali nie, aku nak cite pasal wedding cousin aku.. orang yang betuah tu adalah kak elly.. huhuhu.. urm.. aku nak tunjuk sikit pic wedding dia yg aku bru dapat dari pc encik nazmie.. wakaka.. meh same2 kite tgok..

yang comel tu mak long aku.. hehehe.. and suami dia yang maintain mude..

ala2 barbie gurl..huhuhu

diapit oleh mak cik2.. huhuhu

sama cantik, same padan

ok.. sekarang lak aku nak tunjukkan pic mase kat rumah pengantin laki lak, kat pahang..

ika (pakai gaun putih depan sekali) jalan syok sendiri..

makan bedamai.. urm..aku pelik la.. kenapa dipanggil mkn bedamai? sebelum tu pengantin gaduh dlu ke?

nie lak mase kat rumah kawan mak andak.. (kawan lama dia)

urm..sambil menyelam, minum air.. huhuhu..dah telanjur kat pahang tu, kite org singgah la kat cameron highland.. best sgt.. malas nak cite panjang2, meh tgok pic je la.. huhuhu..

with my lovely mum

beshnye kalau dapat mandi kat sini.. adeeiii geram jek tengok air

mak long dgn mak andak dah penat sgt la tu... sampai tak leh tengok camera dah..huhuhu


huhuhu.. nie bkan skandal ekh.. nie adik2 sedara aku yang tinggi2 dari aku.. wawawa


pic nie mase kite org kat kawasan tempat kami menginap

sampai kat sini je la.. nanti aku post lagi.. nak sambung wat keje lak nie.. nnti tak siap lak keje aku.. semoga korang enjoy dgn entry aku kali nie.. ok..jumpe lagi..

2 comments:

Anonymous said...

ai yaya...
crite pasal aq pown x prnah
tetbe plak cter psal fadil..

aulia diyanah said...

huhuhu..ko salah tempat comment nie dada wess.. cettt mne ko taw mamat tu dah tu.. huhuhu.. nnti aku cite psal ko lak ekh.. siap la ko nnti..