(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Wednesday, April 8, 2009

aku yang semakin mereng

Photobucket aku emosional ari nie.. tensen! tensen! tensen! adeeeiii nak pecah kepala otak aku nie.. dah la tu, dapat sorang kawan kelas yang mereng! selalu sangat sakitkan ati aku nie! munguks punye budak! geram tul aku dengan sorang mamat nie! nyampah aku..! rase emosi nie x stabil jek nie.. kalau la aku seorang yang kebal, nak jek antuk2 kepala nie kat dinding..
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucketaku dah mula rase menyampah dengan keje aku yang belambak-lambak nie.. aku dah mula rase pening kepala dah nie.. serabut rasenye kepala aku.. mcm banyak sgt bebanan dalam kepala otak aku nie..Photobucket adeeeiii.. dush dush dush
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucketaku yang tertekan ditekan lagi dengan keje2 buletin yang belambak-lambak.. aduuhaaii..apekan nasib badan nie.. nasiblah exam 1 dah lepas.. berbaloi gak rasenye exam 1 nie.. tapi sekarang nie aku rase macam nak gila dibuatnya.. tekanan dari subjek "killer" yang amat membebankan kepala otak aku nie.. rase macam nak mereng lak nie.. huh!

0 comments: