(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Monday, December 21, 2009

luahan dari hati yang tulus


aku kembali semula
hurm..lame rasenye aku menghilangkan diri..
tak sempat unruk mencoretkan kisah terbaru
atau cerite2 yang terkini tentang aku..

sebenarnye aku baru jek resign..
cukup sebulan aku kerje kat JCY or lebih dikenali sebagai PCA.
mule2 masuk memang aku tak suke..
aku benci dengan tempat tu..
tapi aku tetap kuatkan semangat untuk kerje disitu..
bukannye lame pon..
hanye
1 bulan
sebab aku kerje pon hanye untuk membiayai
kos projek RC yang aku ambil utk
menghadapi SPM 2010 nie..

banyak jugak dugaan yang aku lalui bulan nie..
ramai org yang berkate-kate tentang aku.
actually my aunty pon ade yang mulut
macam
longkang
ade ke dia kate aku kerje nie nak mengade-ngade.
dorang tak faham masalah aku.
aku boleh mintak dekat my mum,
tapi tak kan nak mintak sampai rm 200 hingga rm300.
aku nie bukanlah orang senang yang boleh dapatkan
ape jek yang dorang nak kat parent masing2..

dah lah.. malas nak cerite lebeh langjut tentang
mak cik2 aku yang over2 tu..
benci pulak aku kalau teringat..

sekarang nie..aku rase rindu kat kawan2 yang ade kat sne..
nad, khalida, tiera, kak hawa, murad, moofish,
rabiul, arif and ramai lagi la..
biarlah kenangan tu tetap ade dalam ingatan..
sekarang aku mesti fokus utk spm 2010..
doakan kejayaan aku yer kawan2.. sayang korang..



kenangan kami




0 comments: