(^-^)Semoga Anda Terhibur Berada Di Blog Misz Yaya Sayonara(^-^)


yaya sudah bertukar ke blog baru.. blog ini akan dipadam..sila ikuti blog baru yaya...... yaya-sayonara.blogspot.com

Tuesday, January 27, 2009

minggu yang membosankan

adesss... minggu nie paling boring bgi aku.. tension pun ade nie.. bnyak tul prob sejak2 nie.. lagi2 kene masuk kelas sains... wawawawa aku nie bukan la pandai sgt.. npe la masuk kelas tu lak.. nak tukar kelas 2(amek prinsip akaun), tapi kat sane aku x de kawan lak.. wakakaka..

x pe.. aku sahut cabaran cikgu aku, aku akan buktikan yang aku boleh amek aliran sains.. semua aku nak bolot tahun 2010 nie.. bio, kimia, fizik, math tam, semua la.. wakakaka

em..minggu nie lak, cuti raya cina.. adesss.. seminggu nie.. aku nak wat ape ek? semalam baru je balik dari rumah mak ngah, 2 ari yg lepas pegi rumah mak rose..
ari nie lak aku kene ngadap pc nie kene ngadap buletin sek lak.. adesss penat jdi editor buletin nie boring pun ade nie.. wakakaka

0 comments: